11月13號 天氣晴

早上睜開眼睛,為什麼世界還在轉動?
多希望世界能停下來等等我,等我不痛一點再繼續生活
可是這是不可能的不是嗎?
有一首英文老歌叫"End of The World"
我現在能徹底了解歌詞寫的意思了

Why does the sun go on shining?
Why does the sea rush to shore?
Don't they know it's the end of the world?
Cause you don't love me anymore...

Why do the birds go on singing?
Why do the stars glow above?
Don't they know its the end of the world?
It ended when I lost your love.....

I wake up in the morning and i wonder,
Why everything's the same as it was.....
i can't understand, no- I can't understand,
How life goes on the way it does....

Why does my heart go on beating?
Why do these eyes of mine cry?
Don't they know it's the end of the world?
It ended when you said good bye.

當然真的沒什麼大不了的,也沒嚴重到世界末日
只是在這當下,突然就想起了這首歌...
左胸口已經不是太痛了,不過現在空空的...
聽到一些有關他的事會有點酸,但至少已經不是劇痛了
飯能吃得下了,雖然吃得不多
覺能睡得著了,雖然睡得不好
我想慢慢的我會好好的...
arrow
arrow
    全站熱搜

    doloil 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()